Categories
BERITA KEMPEN

5000 SIMKAD NOMBOR BARU BEONE PERCUMA

Home » KEMPEN » 5000 SIMKAD NOMBOR BARU BEONE PERCUMA

Assalamualaikum wbr dan Salam hormat kepada semua rakyat Malaysia. Buat julung kalinya, BeONE Prepaid mengadakan promosi besar-besaran dengan memberi 5000 simkad nombor baru BeONE secara percuma! Ini adalah hadiah yang amat berharga dari BeONE HQ kepada anda semua.

Promosi percuma ini adalah kempen yang pertama kalinya diadakan melalui program BeONE prepaid untuk semua. Dengan pemberian percuma simkad bernombor baru ini, semua pengguna BeONE dapat menikmati dua plan KUASA yang hebat iaitu plan redPASS dan plan RedFAST.

Bagaimana nak dapatkan 5000 Simkad Beone Percuma?

Mudah sahaja, anda hanya perlu berjumpa dengan mana-mana dealer BeONE (BSE) dan dapatkan percuma simkad BeONE prepaid dari mereka. Anda hanya perlu bayar RM5 sahaja untuk kredit yang tersedia dalam simkad. Harga asal simkad adalah RM10. Tempoh untuk anda claim percuma simkad ini adalah bermula dari 18 Ogos 2021 sehingga 31 Ogos 2021 ATAU sehingga habis stok 5000 simkad yang telah dikeluarkan oleh HQ.

TANGGUNGJAWAB DAN PERANAN DEALER (BSE)

Sebagai dealer atau BSE BeONE, anda perlu ikut langkah-langkah di bawah dan pastikan anda mematuhi SOP ketika membuat pendaftaran simkad untuk pengguna yang anda daftarkan. Ayuh rebut peluang dan tingkatkan pendapatan anda!

LANGKAH-LANGKAH

  1. Tawarkan simkad nombor baru secara percuma kepada pengguna.
  2. Pengguna hanya perlu membayar RM5 untuk credit permulaan simkad.
  3. Sila tuntut jumlah simkad pendaftaran yang telah dibuat dengan BEP anda pada 1 September 2021.
  4. HQ akan pulangkan kepada BEP mengikut jumlah activation NOMBOR BARU DIRECT DAN GROUP SALES yang bermula dari tarikh 18 Ogos 2021 sehingga 31 Ogos 2021.

SYARAT-SYARAT

  1. Program ini menawarkan 5000 simkad nombor baru percuma kepada semua.
  2. BSE hanya boleh claim dari BEP masing-masing sekiranya anda membuat activation nombor baru dari tarikh 18 Ogos sehingga 31 Ogos 2021 (tempoh waktu program tersebut berlangsung)
  3. Program ini bermula dari 18 Ogos dan tamat pada 31 Ogos 2021 ATAU sehingga habis stok 5000 simkad pertama.
  4. Tuntutan subsidi simkad percuma nombor baru akan diberikan melalui BEP anda.
  5. Tuntutan yang diberikan adalah untuk simkad bernombor baru sahaja.

BEST KER SIMKAD BEONE NI? JOM TENGOK APA KATA AJIB

https://youtu.be/Ce5lhobBzbg
Ajib Sudah Turun!!

Dapatkan PERCUMA Simkad BeONE Hari Ini Juga!

5000 Simkad Beone Percuma

Tawaran ini bermula 18 Ogos 2021 hingga 31 Ogos 2021 ATAU sehingga habis stok 5000 simkad pertama. Klik button whats app di bawah untuk dapatkan free simkad.

Like kami di Facebook untuk dapatkan update dan promosi terkini BeONE